1. Spółka pod firmą: Bibby Financial Services spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa („Administrator”), działając na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”), informuje, że jest administratorem Pani / Pana danych osobowych, które zostały pozyskane od Pani / Pana pracodawcy / zleceniodawcy lub bezpośrednio od Pani / Pana w związku z zawarciem umowy współpracy pomiędzy administratorem a Pani / Pana pracodawcą / zleceniodawcą („Umowa”). Podanie Pani / Pana danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej realizacji Umowy. Bez podania tych danych zawarcie i realizacja Umowy nie jest możliwe.
2. Zakres przetwarzanych Pani / Pana danych osobowych obejmuje następujące kategorie danych: imię i nazwisko, stanowisko, telefon, adres e-mail.
3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD), z którym może się Pani / Pan skontaktować pocztą tradycyjną na adres: Bibby Financial Services sp. o.o., Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, bądź drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@bibbyfinancialservices.pl.
4. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania przez Administratora Umowy, w tym w celu bieżącego kontaktowania się z Panią / Panem w związku z realizacją Umowy – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na zapewnieniu wiarygodnej identyfikacji kontrahenta lub reprezentujących go osób, a także na konieczności bieżącego kontaktowania się w związku z realizacją Umowy;
5. Pani / Pana dane osobowe mogą też być przetwarzane w celu realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
6. Ponadto Pani / Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jakie mogą powstać w związku z realizacją Umowy przez Administratora – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na obronie swoich interesów gospodarczych.
7. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania Umowy. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Ponadto Pani / Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres, w którym obowiązujące przepisy prawne nakazują Administratorowi je przechowywać w celach rachunkowych czy podatkowych, czyli nie dłużej niż okres 5 (pięć) lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstało dane zobowiązanie podatkowe.
8. Pani / Pana dane osobowe mogą być przekazane podmiotom współpracującym z Administratorem, np. w zakresie obsługi IT, księgowej, z zakresu doradztwa prawnego lub ekonomicznego (audytorom), podmiotom zapewniającym obsługę marketingową i administracyjną, operatorom pocztowym lub kurierom itp.
9. W związku z przetwarzaniem Pani / Pani danych osobowych przysługuje Pani / Panu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, a ponadto w przypadkach określonych w RODO również prawo do usunięcia Pani / Pana danych osobowych lub ograniczenia ich przetwarzania.
10. Ponadto, w przypadku przetwarzania Pani / Pana danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani / Pana danych osobowych z uwagi Pani / Pana szczególną sytuację.
11. W celu wykonania swoich praw należy się kontaktować z Administratorem pocztą tradycyjną na adres: Bibby Financial Services sp. o.o., Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, bądź drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@bibbyfinancialservices.pl.
12. W razie uznania, że przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych przez Administratora narusza przepisy RODO, przysługuje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), lecz zachęcamy wcześniej do kontaktu z IOD.