Opinie o Bibby Financial Services: Faktoring przyjazny klientowi

Firma faktoringowa Bibby Financial Services już po raz czwarty została pozytywnie oceniona przez swoich Klientów i tym samym otrzymała Godło „Firmy Przyjaznej Klientowi”. Wynik tegorocznego badania był jeszcze lepszy niż w roku ubiegłym. 

Firma Przyjazna Klientowi

Tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi przyznawany jest na podstawie opinii klientów badanego przedsiębiorstwa, którzy oceniają je pod kątem różnych obszarów współpracy. Firma Bibby Financial Services już po raz czwarty zdobyła godło Firmy Przyjaznej Klientowi, osiągając tym razem 94 punkty procentowe na 100 możliwych do zdobycia. To wzrost o 8% w porównaniu do ubiegłego roku.

Kontakt na pierwszym miejscu

Najmocniejszą stroną we współpracy z Bibby Financial Services okazuje się, podobnie jak w poprzedniej fali badania, łatwość kontaktu z firmą. Pozytywną opinię na ten temat wyraziło 98% respondentów. Podkreślenia wymaga fakt, że ani jeden z badanych nie uznał, że kontakt z firmą jest trudny.

W części badającej poziom obsługi w poszczególnych kanałach, zadowolenie klientów wyniosło 96%. Współpracę jako pozytywną oceniło 95% ankietowanych. Według 92% badanych firma spełnia składane obietnice i świadczy usługi wysokiej jakości. 94% pytanych uznało, że przedsiębiorstwo dobrze zaspokaja potrzeby klientów i jest godne zaufania.

Respondenci potwierdzili, że z faktorem łatwo się skontaktować, dotrzymuje on obiecanych terminów, każdego klienta traktuje indywidualnie, postępuje uczciwie i profesjonalnie (odpowiedzi „raczej się zgadzam” i „zdecydowanie się zgadzam” stanowiły od 90 do 94%). Zdecydowana większość badanych stwierdziła, że zarekomendowałaby usługę faktoringu w Bibby Financial Services swoim znajomym.

Rozwój w czasie kryzysu

Warto zauważyć, że tegoroczne oceny klientów były jeszcze wyższe niż oceny przyznane w roku ubiegłym, co świadczy o coraz wyższych standardach świadczonych usług oraz o budowaniu długotrwałych i pozytywnych relacji z klientami.

- Dobre relacje i zaufanie klientów są szczególnie cenne w czasie spowolnienia gospodarczego – uważa Krzysztof Kuniewicz, Dyrektor Zarządzający Bibby Financial Services. - Nasi klienci każdego dnia mają do pokonania mnóstwo wyzwań, dlatego od swoich kontrahentów oczekują elastyczności i wychodzenia naprzeciw indywidulanym potrzebom. Zdobycie po raz czwarty Godła Firmy Przyjaznej Klientowi to dowód, że potrafimy sprostać ich oczekiwaniom także w trudnych czasach – dodaje.

To niejedyne wyróżnienie dla Bibby Financial Services w ostatnim czasie. Firma została laureatem prestiżowego plebiscytu „Diamenty Forbesa”, organizowanego przez miesięcznik Forbes. Nagrodę otrzymują firmy, które najszybciej zwiększają swoją wartość rynkową.

Bibby Financial Services jest częścią Bibby Line Group – niezależnej brytyjskiej grupy firm. W skład grupy wchodzi obecnie 11 różnych dywizji specjalizujących się m.in. w globalnym transporcie morskim, usługach dla morskiego przemysłu wydobywczego, usługach doradczych, logistyce, handlu detalicznym i usługach finansowych dla segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Firma z powodzeniem rozwija się także na rynkach zagranicznych, m.in. w Irlandii, Francji, Niemczech, Szwecji, Polsce, Czechach, Słowacji, Indiach, Australii, Nowej Zelandii, Kanadzie, USA i Hong Kongu. Firma obsługuje ponad 6000 klientów.

Data publikacji 27 czerwca 2013



Podziel się tym artykułem z innymi:

Zobacz również nasze pozostałe teksty:

Data publikacji 27 czerwca 2013


kontakt

Masz pytania? Zadzwoń 800 224 229

lub