Czy zaangażowanie pracownika może przełożyć się na zyski?
Do rozmowy o wartości zaangażowania pracowników w rozwój biznesu zaprosiliśmy Janusza Kamieńskiego - prekursora strategii Customer Experience Management w Polsce.
Pracownicy to swego rodzaju klienci wewnętrzni, o których należy dbać równie bardzo jak o klientów firmy. Ich dobrostan ściśle związany jest z poziomem zaangażowania w pracę i tym samym z realizacją celów finansowych przedsiębiorstwa. Poza samym zadbaniem o pracownika liczy się relacja z szefem i przełożonym. Czy najdoskonalszy system premiowy, opłacenie siłowni lub opieki medycznej rekompensuje brak dobrego podejścia do swoich własnych ludzi? Czy można darzyć swoich pracowników miłością? O najlepszych sposobach motywacji i dbania o pracowników posłuchasz w podcascie Biznes Jutra.
Listen on Spotify Listen on Google Podcasts Listen on Apple Podcasts

Paweł Oksanowicz
Za sobą ma ponad 25 lat praktyki w mediach, obejmujących prasę, radio, telewizję i platformy internetowe. Jego obszarem specjalizacji są tematy związane z CSR, ESG oraz zrównoważonym rozwojem. Jest aktywnym organizatorem spotkań biznesowych, zarówno tradycyjnych, jak i online. Od lutego 2024 roku związany jest z TVP3 Warszawa, wcześniej pracował w Muzo.FM (Grupa Polsat). Autor 16 książek, z których co najmniej połowa oparta jest na przeprowadzonych wywiadach. Dodatkowo pełni funkcję koordynatora w Grupie Odpowiedzialny e-Commerce w e-Izbie, angażując się aktywnie w rozwój działań zrównoważonego handlu elektronicznego.

Janusz Kamieński
Konsultant, menedżer, przedsiębiorca i trener z ponad 25-letnim stażem w doradztwie i szkoleniach. Od 2004 r. Prezes zarządu polskiej firmy doradczej Strategy&Results (EC sp. z o.o.). Promotor i prekursor w Polsce strategii CX i CEM (Customer Experience Management), którą z powodzeniem stosuje do podnoszenia skuteczności biznesowej licznych przedsiębiorstw już od dwudziestu lat. Wspierał procesy formułowania i realizacji skutecznych strategii oraz rozwoju kompetencji w m.in. w: Alior Bank, Auchan, Bank Pekao, Basell Orlen Poliolefins, Blachotrapez, Chiesi, DAFA, DANONE, Deni Cler, Edipresse, Eltel Networks, E.ON, First Data, Generali, Grupa Żywiec, Kingspan, Makro, Play, Raiffeisen Polbank, Reckitt Benckiser, Siemens Energy. Wykładowca na studiach podyplomowych o kierunku Customer Experience Management w Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku – specjalizacja: strategia i procesy.

Szukasz inspiracji? Posłuchaj podcastu biznesowego BIZNES JUTRA i rozwijaj swoją firmę.
Chcesz dowiedzieć się więcej, jak rozwijać firmę i przygotować ją na wyzwania przyszłości? Posłuchaj naszego podcastu. W dwudziestominutowych odcinkach omawiamy tematy, o których powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca: zarządzanie ludźmi, przywództwo, komunikacja i nowe technologie. Zapraszamy do słuchania!